dijous, 24 de gener del 2013

QUÈ ÉS LA PAU?

Avui un altre conte per a treballar la PAU, jo el vaig descobrir al començar de fer de mestra i em va encantar, el que he descobert fa poc és que és un conte de veritat.


Aquí teniu les làmines per a poder-les pintar.
Aquell cop el que vam fer és pintar-les entre totes les classes i expossar-ho al hall de l'escola o a un espai comú.
Una altre proposta per fer... és un conte petit per a cada nen. La idea és reduir-ho per a fer-ho a veure si tinc temps i ho puc fer, sinó personalment el deixaria aparcat per fer-ho l'any vinent amb els meus alumnes!
AGRAEIXO L'AJUDA DEL MEU XICOT QUE M'HA ESCANEJAT UNA PER UNA LES IMATGES, GRÀCIES BITXO!!
Per cert, el dia 30 és el dia del seu aniversari, pot ser que sigui ell el simbol de la PAU?? ;)

Espero que us agradi!


I si voleu la presentació aquí la teniu en power point:

queslaPAU by Núria Laspeñas

4 comentaris:

Ana Martínez ha dit...

Es un cuento precioso. Me lo guardo para utilizar el próximo curso. Gracias por compartirlo. Un biquiño.

estrellita ha dit...

Moltes gracies!! aquest conte el vaig treballar fa uns anys en l'escola que estava i ara porte uns anys intentant comprar-lo i em diuen que està agotat. El imprimiré i el pintaré per a treballar-lo. Bessets!

nuriala81 ha dit...

Estrellita!! jo ahir vaig veure un lloc on el tenien... el podies comprar online! si puc recuperar el lloc t'ho envio! Estem en contacte! muack

nuriala81 ha dit...

mira l'he trobat!
http://www.bohindra.com/libros/que-es-la-pau/9788467207453/

Ara no se pas si el tindran!! però per probar! si ho preguntes diga-m'ho pq també m'agradaria tenir-lo a mi! Merci